IPB

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )

Reply to this topicStart new topic
> Ajutor, Sunt Incepator, Termeni...etc Help!
b0gDaN3l
mesaj Sep 27 2005, 13:41
Trimis la #1

NonTalkative FC
*

Grup: Membri
Postari: 8
Inregistrat pe: 27-September 05
Membrul Nr.: 2.633

Pai salut baieti, sunt nou aici de vreo 2 zile si vreau sa ma ajutati, de unde sa incep, dati-mi cateva link-uri si sunt multi termeni formati din 2/3 majuscule...ce sunt aste biggrin.gif prescurtari presupun, ajutatima si pe mine.
Toate cele bune all!
Go to the top of the page

+Quote Post
vlad_usa2003
mesaj Sep 27 2005, 15:24
Trimis la #2

Forum Maniac

Postari: 645
Inregistrat pe: 10-December 03
De la: USA
Membrul Nr.: 992

http://fastseduction.com/acronyms.shtml

--------------------
Nu ExIsTa FeMeIe PeRfeCtA

+Quote Post
b0gDaN3l
mesaj Sep 28 2005, 14:11
Trimis la #3

NonTalkative FC
*

Pai am citit cateva si l-am adaugat la favorite si cand o sa mai intalnesc termeni pe aici o sa ii citesc atunci.
Cateva despre mine? am 15 ani nu am avut nici o prietena, din vina mea ptr ca nu am avut curaj sa imi fac, arat f bine...toata lumea imi zice ca arat de 17 ani, deci as avea sanse f mari sa fiu cu f f multe fete dar problema sunt eu ca nu stiu cum sa fructific lucrul acesta sad.gif presupun ca teama asta o sa se mai duca dupa ce o sami fac si eu o prietena doua...dar cu toate astea vreau sa ma perfectionez si sa incep cu dreptul chiar daca sunt timid, foarte timid.